Τι είναι η Ποδηλασία

Η ποδηλασία ανήκει στα αθλήματα μετατόπισης με βοήθεια όπου το βάρος του σώματος πέφτει στη σέλα με αποτέλεσμα πιο ξεκούραστη μετακίνηση, χωρίς κραδασμό και επαφή με το έδαφος.

Τα οφέλη για την υγεία

Υπάρχουν πολλά οφέλη για την υγεία που σχετίζονται με την ποδηλασία.

Η ποδηλασία είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους άσκησης καθώς χτίζει δύναμη και μυϊκή τόνωση. Η ποδηλασία βελτιώνει σταδιακά τη γενική λειτουργία των μυών, με μικρό κίνδυνο υπερ-προπόνησης ή καταπόνησης. Η τακτική ποδηλασία ενισχύει τους μύες των ποδιών και είναι εξαιρετική για την κινητικότητα των ισχίων και των γονάτων. Σταδιακά θα αρχίσετε να βλέπετε βελτίωση στην τόνωση των μυών των ποδιών, των μηρών και των γοφών σας.

Το πιο σημαντικό όφελος για την υγεία σας, είναι ότι η ποδηλασία βελτιώνει την αντοχή και το καρδιαγγειακό σας σύστημα.

Η Ποδηλασία καίει θερμίδες!

Η ποδηλασία είναι ένας καλός τρόπος για να χάσετε τα ανεπιθύμητα κιλά. Η σταθερή ποδηλασία καίει περίπου 300 θερμίδες ανά ώρα. Αν ποδηλατείτε για 30 λεπτά καθημερινά θα κάψετε περίπου 5 κιλά σωματικού βάρους το χρόνο.

Δεδομένου ότι βοηθά στη μυϊκή οικοδόμηση, η ποδηλασία θα ενισχύσει επίσης το μεταβολικό σας ρυθμό για αρκετή ώρα εφόσον έχετε ήδη τελειώσει τη βόλτα σας.

Βελτιώνει τον συντονισμό και μειώνει αποτελεσματικά το στρες καθώς η ποδηλασία έχει το πλεονέκτημα να αλλάζει γρήγορα τοπία. Ο αναβάτης έχει την αίσθηση της ελευθερίας, ενώ παράλληλα δημιουργείται η αίσθηση της ικανότητας (τόσο δυναμικά όσο και ψυχικά), ενώ ταυτόχρονα έχουμε την έκκριση των ενδορφινών που είναι φυσικά αναλγητικά.